Recenzie de film Activitate paranormală 5 Fantome în 3D

Fericiții deținători de bilete și Uralstudent au decis să se sperie și au vizionat filmul chiar înainte de premieră.

La începutul filmului, este cu adevărat înfiorător din cauza fenomenelor de neînțeles din casă și din comportamentul ciudat al fiicei soților Lila (Ivy George). Vechea cameră funcționează constant și surprinde chiar acest lucru care tulbură conștiința familiei. Filmarea de la persoana întâi face groaza aproape de realitate. Cu siguranță, mulți dintre noi ne-am întâlnit cu fenomene de neînțeles și inexplicabile.

Evenimentele par să se întâmple în orice casă. Groaza și o masă neagră ciudată pe cameră și frica care vine de la Ryan și se extinde asupra soției sale Emily (Brittany Shaw) injectează groază. Pe casetele vechi, fetele par să privească în viitor, descriind camera Lilei, de parcă ar avea o legătură cu ea din trecut.

Totul cu moderație: atât apariții înspăimântătoare imprevizibile ale unei fantome și umor în familie, cât și fenomene ale vieții umane obișnuite și o atmosferă de groază tot mai mare. Toate în spiritul „Activității Paranormale”. 3D pare să te lase să simți atingerea unei fantome.

Și nu pare sânge și nici un exil înfundat al diavolului, ci cu cât mai aproape de deznodământ, cu atât vine mai multă dezamăgire. Din nou demonul Toby, cu care micuța vorbește, dar pe care părinții ei nu-l văd. Din nou, simboluri vrăjitoare, înfățișând un portal fie către trecut, fie către o altă dimensiune. Și linia complet de neînțeles a „un demon care va deveni om”.

Demonul este un demon. Este o entitate cu care nu se poate face nimic. Numai să-ți fie frică. Demonul sperie, mătură obiecte, zboară printre oameni, pornește echipamente electrice. Asta este înfricoșător. De ce trebuie să fie om? Ce poate sa faca el? Chiar dacă nu poate fi ucis, atunci măcar puneți în lanțuri și puneți într-un loc inaccesibil,pentru a nu interfera cu viața nimănui. Omul este un demon, acesta nu este groază, acesta este deja un thriller. Și în contextul acestui film, în general, un fel de personaj plin de umor, care este aruncat cu cearșafurile ude, înlănțuit într-un cerc de sare, din care încearcă să iasă, mârâind și dând din picior. Nu groază, ci un desen animat. Toată lumea țipă, țipă, se teme și filmează.

activitate
recenzie

În cele din urmă, Emily a mers cu camera printr-o gaură din perete în căutarea Leelei. Este clar că mama și-a pierdut fiica, a plecat să caute o altă dimensiune. Dar de ce are nevoie de o cameră? Ce avea de gând să tragă acolo? Dovada că nu e nebună și că casa ei are fantome într-o gaură în perete? Se pare că nici demonul umanizat nu a înțeles acest lucru și a ucis-o pe mama neglijentă. Și a ieșit din zid cu fata Lila, care l-a umanizat cu sângele ei. Sfârşit.

Autor: Oksana Lesnikova

Reducere de toamnă la Titanic Cinema!