Collapse Rage Review la - Collapse Rage - Jocuri

Este un păcat să nu profiti de reacția intriga din faimosul original răsucit - urmând preceptele dezvoltării jocului modern, suplimentul pentru Collapse preia ștafeta de la predecesorul său chiar în punctul în care se termină acțiunea părții anterioare. . Rodan, protagonistul, a încercat să închidă anomalia din orașul Kiev și a făcut un big-budda-boom, totuși, a reușit cumva în mod miraculos să supraviețuiască. Cei care credeau că amenințarea la adresa Junkyard s-a terminat, ridică-te și ieși afară! „Doi” pentru ignorarea elementelor de bază ale povestirii moderne. Personaje drăguțe din original și-au sacrificat viața în zadar, Rodan însuși a pus în scenă o scenă pretențioasă de sacrificiu de sine în zadar - anomalia a fost sfâșiată de steagul britanic de o explozie, iar creaturile au continuat să se cațere din zdrențe, deși, desigur, ei. , diminuat. Dar un loc sfânt nu este niciodată gol, trupele guvernamentale au pus ochii pe groapa de gunoi și au o vedere foarte slabă, merg cu minus cinci diferențe între un mutant înfiorător și o persoană obișnuită. Mai mult decât atât, diverse grupuri de bandiți au devenit brusc mai active. Cu toată această grămadă mică, personajul principal va trebui să se ocupe de asta.

Uneori, jocul reușește să producă cadre foarte cinematografice

Dintr-un astfel de blank neoriginal, a fost destul de posibil să desfășoare câteva serii epice - Half-Life a depășit o duzină de ani, dar dezvoltatorii de la Creoteam au decis să încetinească cu răsturnări și întorsături ale intrigii, dându-le locul al doilea, în Fury the se pune accent pe exterminarea monștrilor. Deci situația cu cinematografia este foarte tristă – dialogurile sunt scrise la nivelul celei mai ieftine literaturi science fiction, personajele palide, mă bucur că scenele tăiate au avut mai mult sau mai puțin succes, dar le lipsesc și amploare. Și acest lucru este cu siguranță în zadar, pentru că până și cei mai maniosi iubitori de mașini de tocat carne vor să știe pentru ce este tot acest sânge,Da, și plânsul în momentele pline de lacrimi nu doare.

Cu toate acestea, pentru a acorda credit lui Creoteam, au făcut tot posibilul să proiecteze personajele și locațiile. Schema de culori gri pal cu o combinație de culori negru și roșu este perfectă pentru Kiev, în limitele geografice ale cărora se desfășoară jocul, unele străzi și piețe sunt destul de recunoscute. Iar dezvoltatorii nu s-au oprit asupra texturilor: efecte, modele - totul este realizat la un nivel surprinzător de înalt.

Dinamica jocului arată grozav

Desigur, un jucător atent va înțelege imediat din ce personaje locale „Gears of War” au scăpat, bărbați serioși în armură voluminoasă. Cu toate acestea, fauna anormală arată foarte curioasă - un fel de ciorchini de țelină pe picioare - arată cu adevărat înfiorător. E bine că, cu cât mai departe, cu atât mai mult nebunii antropomorfi urcă în lume. Inteligența artificială a adversarilor este destul de bună, totuși, ei reușesc totuși să arate uneori miracole de inadecvare. Și, apropo, dacă vorbim de adversari, este timpul să vorbim despre sistemul de luptă. Nu degeaba, la urma urmei, pe coperta CD-ului, literalmente al treilea element dintre caracteristicile jocului nu este altceva decât „Dmembered”.

Ni se oferă să ne angajăm în vivisecție folosind o combinație de săbii și arme de foc. A flutura o bucată de fier în Rage nu este deloc ușor, jocul are o jumătate de duzină de combo-uri diferite care provoacă cantități diferite de daune, restabilind în același timp energie, sănătate sau furie. Atacurile combinate, desigur, sunt pompate, nu există suficientă experiență pentru a le stăpâni pe toate, așa că ar trebui să fii mai atent. Cu toate acestea, dezvoltatorii au calculat ușor greșit cu controalele, pentru a efectua un combo trebuie să țineți apăsată una dintre săgețile de direcție și să efectuați o secvență de lovituri, deci nu ar trebui să contați pecă va fi posibil să se vindece la momentul potrivit, Rodan se va îndepărta cu siguranță de inamic - aici nu există captura de țintă.

Rodan este supărat, foarte supărat. Căpătând furie, personajul principal cade în nebunie, împrăștiind creaturi anormale precum pisoii

Al doilea punct pe care îl avem este diferitele forțe, ele se numesc aici Energy Strikes. Selecția este destul de diversă: crearea de fantome, unde distructive, vid și, cel mai util, dilatarea timpului. Toate aceste abilități, în conformitate cu moda modernă, sunt de asemenea pompate, fără probleme, puterea ta preferată poate fi făcută super-utilă.

Iar la desert ne rămân arme de foc: pistoale, mitraliere, puști, lunetişti și diverse jucării de calibru mare. În mod tradițional, nu poți purta cu tine conținutul unui întreg arsenal, buzunarele protagonistului sunt limitate la două tipuri de arme - nu suntem într-o revendicare, parcă, la realism. Cu toate acestea, armele la distanță sunt una dintre principalele probleme ale jocului. Când trageți cu o armă de foc, nu există experiență și furie suplimentară. Dar principala problemă este vederea, care abia se vede pe ecran, este dureros de mică și discretă. În aceeași Bayonetta, împărțirea în luptă la apropiere și la distanță lungă este mult mai competentă și, dacă vă amintiți și despre ramurile separate de pompare din Fable 2, devine trist pentru anii trăiți fără scop la poligon.

Filmare, deși făcut pentru spectacol, jocul este puțin probabil să treacă fără ea.

Dar Rodan nu s-a săturat de o singură campanie. În supliment, dezvoltatorii au introdus trei moduri suplimentare. „Arena” va atrage cei care sunt familiarizați cu supraviețuirea - aici trebuie să supraviețuiți împotriva valurilor de monștri care avansează. „Testul” este un fel de căutare: jucătorului i se dă o sarcină specifică, de exemplu, să împuște șapte lunetişti, iar el va trebui să o finalizeze, fiind distras de mulțimile de dăunători.adversarii. Ei bine, „Hardcore” vorbește de la sine - exclusiv pentru luminatori și mastodonti. Există și un sistem de realizări foarte interesante, pentru a obține unele dintre ele, va trebui să muncești din greu.

Poate cea mai plăcută surpriză a fost muzica - și în original nu a fost nimic, dar în Collapse: Rage am primit un fundal foarte grozav pentru dezmembrare, zdrobind hoarde de inamici într-o coloană sonoră grea și dinamică, deosebit de drăguță. Efectele sonore sunt destul de la standardele moderne. Dar există o serie de plângeri foarte grave cu privire la actoria vocală, uneori actorii nici măcar nu intră în intonație. Dar, în semn de recunoștință pentru coloana sonoră excelentă, vom închide ochii la discuția stângace a eroilor jocului.

Lupta cu oponenții și șefii blindați este o plăcere doar pentru maniaci

În ciuda unor defecte de design de joc, ucrainenii au prezentat un slasher foarte demn. Un rubilovo dinamic, de care începi să obosești abia până la sfârșitul jocului, se poate lăuda cu o grafică excelentă și o coloană sonoră plăcută.