Upper Blue Lakes din Kabardino-Balkaria, Drumurile lumii

Lacurile Albastre de Sus sunt, de asemenea, legende și mistere solide ale Kabardino-Balkariei.

kabardino-balkaria

Există doar cinci lacuri albastre. Lower Blue - cel mai faimos și neobișnuit. În drum spre el este un drum la stânga care duce în sus pe munte. Celelalte patru lacuri sunt situate acolo: Secret, Dry și două comunicante.

upper

Toate lacurile sunt numite în mod colectiv Lacurile Albastre Superioare. Ca și Cherik-Kol, sunt de origine carstică - fântâni mari umplute cu apă.

Primul de pe drumul din dreapta este Lacul Secret. Este situat la aproximativ câțiva kilometri de Lacul de Jos. Adâncime - 17 metri.

lakes

Se numește Secret deoarece micul lac este ascuns în siguranță de pădure. Poți să mergi pe drum și să nu observi. Dar eram iarna când nu este frunziș, așa că lacul a fost observat. În plus, pe malul acestuia au fost construite recent foișoare. Vara, aici mănâncă grătar, se relaxează în natură.

upper

Iarna nu este cel mai bun moment pentru a admira Lacurile Superioare. Spre deosebire de Lower, ele îngheață și arată ca niște câmpuri acoperite de zăpadă.

Mergem la Comunicating Lakes

Apoi am vizitat Lacurile Comunicante. Acestea sunt două lacuri mici situate în apropiere. Despărțite de o mică fâșie de pământ, ca ochii unei persoane - nas. Adâncimea Lacurilor Comunicante este de aproximativ 20 de metri.

Unul dintre Lacurile Comunicante

Se crede că Lacurile Albastre de Sus sunt conectate prin peșteri subacvatice. Cu toate acestea, există o versiune că ei comunică cu Inferior, dar aceasta este doar o presupunere.

lakes

În Lacurile Superioare se găsesc pești: crap, crap de iarbă și păstrăv. Nu există pești în Lacul de Jos.

Cel mai neobișnuit dintre Lacurile Albastre este Lacul Secat sau Pierdut. Balcarii îl numesc Köl-Kötchkhen („Laculcurgea departe"). Cândva a fost un lac cu o suprafață de aproximativ 60.000 de metri pătrați și o adâncime de 177 de metri. Dar în timpul cutremurului din 1923, apa a părăsit lacul. A mai rămas doar o dolină gigantică, în fundul căreia se afla un mic lac adânc de aproximativ cinci metri și de aproximativ 15 metri în diametru. Acum poți coborî la apă doar pe o potecă îngustă și periculoasă.

Lacul Secat este situat la aproximativ o jumătate de kilometru de Lower. Nu este ușor de găsit. Lacul de acumulare este ascuns departe de traseele turistice și, poate, chiar mai secret decât Lacul Secret. Pe drumul spre Lacurile Superioare există o potecă în pădure. Dacă găsești o potecă, vei găsi un lac. Nu ne-am dus acolo. Ce poți vedea acolo iarna? În plus, nu poți conduce acolo cu mașina, mergi pe jos, iar noi, cu trei copii, suntem deja destul de frig.

Am ales o altă cale. În alt loc.

Plăcere pe zăpadă pe Upper Blue Lakes

Sincer să fiu, scopul acestei călătorii nu a fost să călăresc. Am vrut să găsim un loc în care să putem privi lacul Lower Blue Lake de sus. Nu departe de Lacurile Superioare Comunicante, am cotit pe un drum lateral care ducea spre munți.

blue

Mergem la munte, unde nu știm...

drumurile

Un drum foarte pitoresc. Tot timpul ridicarea, în dreapta - apoi o pădure, apoi un munte, în stânga - o stâncă, pe marginea căreia cresc copaci.

blue

Stânci în dreapta, stâncă în stânga

upper

Nu avea vedere la lac. Dar eram într-un basm de iarnă. Ne-am dus la pășune.

drumurile

Apoi drumul ducea mai sus în munți, dar era timpul să mergem în Balkaria Superioară.

lakes

Să ne întoarcem. Stânci în stânga, stâncă în dreapta

drumurile

La întoarcere am găsit un miccascada inghetata

upper

Și iată serpentina pe drum în jos

Doar alți munți cu zăpadă pot fi mai frumoși decât munții de iarnă. Chiar acelea, așa cum a cântat Vysotsky, la care nu fusese încă... Drumul de acolo seamănă cu o plimbare obișnuită printr-o pădure obișnuită de iarnă. Dar pe drumul de întoarcere poți vedea pe ce stânci trece poteca.

drumurile

Nu se vedea nicio vedere la lac de sus. Dar a apărut o plimbare glorioasă cu zăpadă

Poveștile despre călătoria de iarnă în Kabardino-Balkaria nu se termină aici. În față este Cheile Cherek. Un loc care zguduie imaginația și mintea, trezind admirația și frica...

Ți-a plăcut plimbarea pe zăpadă lângă Lacurile Albastre Superioare din Kabardino-Balkaria?

Postări similare:

Vă mulțumim că ați distribuit linkul către această postare pe rețelele sociale!

Ajută site-ul să crească!

Ce locuri frumoase! Sunt sigur că lacurile arată minunat vara! Călătorește grozav.

Mulțumesc, Olga! Da, aș vrea să merg acolo în sezonul cald. Dar atunci nu va mai fi o plimbare atât de cool pe zăpadă. )) Pentru ca iarna să existe un farmec de călătorie. 🙂 Uneori chiar regret că este atât de greu să mă scoți din casă iarna - nu-mi place să îngheț!

Peisajul de zăpadă este uimitor! Merită să mergi în aceste locuri doar pentru ei. Galina, sunt pescari acolo, dacă se găsesc pește atât de valoros în lacuri?

Tatyana, nu am văzut un singur pescar. Numai scafandri. Și nu au pescuit. Nu știu dacă pescuitul este permis acolo. Deși nu am văzut niciun semn care să spună că pescuitul este interzis.

Anna, acest gard este ca o poartă în munți. Probabil, ca să nu meargă nimeni vara, când oile pasc. Ei bine, acum era deschis, am avut noroc! Da, nu am intervenit cu nimeni - nu era nimeni în munți.

Și viteza mașinii eramic. Drumul este accidentat, cu denivelări și pietre. Doar că nu îi poți vedea sub zăpadă, dar când conduci, îi simți cu adevărat. ))

Să aveți o plimbare bună! Iată mai multă zăpadă...

Seryozha, ne bucurăm că a fost zăpadă! Da, și nu atât de puțin.

Și în sud sunt peisaje de iarnă înzăpezite.

Valentine, desigur, există! Numai. vai, mai rar decât în ​​Urali. Dar anul acesta zăpada din Sud nu este rea. Până și Soci era acoperită de zăpadă. Zăpada este cu adevărat rară acolo. O adevărată iarnă cu zăpadă anul acesta!

Lacurile vara și iarna arată complet diferit. Ești norocos să fii într-o asemenea frumusețe de iarnă. Și iarna este diferită. Vara, Lacurile Albastre sunt probabil deosebit de populare. Sunt mulți turiști pe Lacurile noastre Albastre și există un lac asemănător Secretului tău, nici nu îl știe toată lumea. Dar eram pe ea, ne-au arătat prietenii. Mi-ar plăcea foarte mult să văd Lacurile Albastre din Kabardino-Balkaria. Frumuseţe!

Da, suntem foarte norocoși cu iarna!

Și mi-ar plăcea să văd Lacurile Albastre din Belarus. Și în general, să vizitezi acolo... E bine că există ceva de visat, ce să planifice. )

Asta înțeleg pokatushka! Esti curajoasa, Gal! Am condus pe un drum înzăpezit într-o direcție necunoscută)) A ieșit foarte rece până la urmă, deși nu am găsit ceea ce căutăm. Nu am ajuns la toate acele lacuri. Iarna, desigur, devin parte din peisajul înzăpezit, așa că varianta de vară va fi probabil mai interesantă.

Și ne place să călărim așa, în direcții necunoscute. )) E interesant! Prin căi necunoscute... 🙂

Și lacurile - da, cred că sunt bune vara. Superior. Cel de jos este frumos în orice perioadă a anului.

Ei bine, totul, Galya, cu siguranță vei merge acolo vara. Nu vor mai fi plimbări și priveliștile vor fi complet diferite. Ești riscant, totuși, să mergi la munte pe o astfel de vreme,când pe drum este doar zăpadă. O mișcare greșită și...

Nu era gheață, Sash. Și zăpada nu este la fel de rea ca gheața. De ce nu vor fi plimbări? Le avem în orice moment al anului și în orice vreme. 🙂

Aș vrea să merg mai mult. Dar să vedem cum merge. Există deja multe planuri pentru acest an, tot felul de urări...

Zăpada este groaznică când se încălzește, dar dacă a fost un mic îngheț, atunci este normal. Avem aproape toate accidentele în timpul perioadei de încălzire.

Da, după standardele tale din Ural, a fost un ger ușor - minus 11. 🙂 Și conform celor din sud, acesta este un îngheț destul de bun. )) Considerăm ușor până la minus 3-5.

Sasha, n-am schiat în viața mea. Schiul nu este foarte popular la noi. Deși... pe Canalul de Canotaj am văzut oameni schiând pe roți pe asfalt. ))

Ce pădure înzăpezită fantastic de frumoasă! Copacii sunt ca dantelă. Da, fiecare anotimp are propria sa frumusețe! Videoclipul este excelent, mi-a făcut plăcere să îl vizionez.

Mulțumesc, Masha! Am fost atât de norocoși cu vremea încât sunt încă încântat de această călătorie. Și călătoria s-a dovedit frumos.

Da, mare călătorie! Vreme perfectă pentru un astfel de miting! Aproape nimeni nu merge acolo iarna, nu?

Multumesc Tanyush! Și mie mi-a plăcut foarte mult această călătorie. Și mașinile conduc acolo uneori iarna. Când i-am întrebat pe localnici ce este acolo sus, cum era drumul acolo, dacă se poate trece cu mașina, ei ne-au răspuns că chiar înaintea noastră, tuaregii au coborât de acolo. Ei bine, ne-am dus. ))

Când am deschis articolul, m-am gândit că voi vedea vara 🙂 Peisajul de iarnă este și el impresionant și îmi place mai ales să călătoresc pe terenuri similare, nu e deloc ca în oraș!

Da, în orașul nostru, în general, doar cursele de stradă circulă noaptea. 🙂Și așa - blocaje solide, unde să călătorești acolo. )) Ei bine, echitația în locuri frumoase este, desigur, mai bună decât în ​​oraș.

Peisaje de zâne! Este grozav când ajungi într-un singur loc atât vara, cât și iarna - impresii atât de diferite!

Dar încă nu am fost acolo vara...

În perioada sovietică, lacul de sus era cel mai vizitat de turiști. De sărbători (1 mai, 9 mai) era plin de lume, multe catamarane, hotel de vară din lemn, zgomot, bătaie, înot etc. Apoi URSS s-a încheiat. Au mai venit vremuri. Lacul de sus a fost abandonat, oamenii nu mai au timp de odihnă și distracție. Nimeni nu se odihnește acolo. Doar pescarii amândoi au prins și au prins. Chiar mai târziu, încetul cu încetul, lacul de jos a început să se dezvolte. În principiu, a fost mereu vizitat, dar nu a existat nicio infrastructură pe care o avem acum. În vremea sovietică, niciun turist nu a plecat fără să arunce o monedă în lac. Întregul mal al lacului era în monede, care apoi au fost scoase de băieții din localitate.

Dar pescarii se întind acum pe Lacul de Sus. 🙂

Mulțumesc pentru o completare atât de interesantă, Albert!

Prin trimiterea unui mesaj, autorizați colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal. Politica de confidențialitate.

• ALTE ȚĂRI 49
  • EUROPA 32
  • DIVERSE 70
  • Romania 490

Înainte de a utiliza blogul, vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.

Dacă doriți să copiați orice materiale, vă rugăm să citiți Disclaimer.