Recenzie inFamous Secon Son

După cum știți, la începutul călătoriei aproape fiecarei noi generații de console, pentru ei ies jocuri foarte slabe, care nu se pot lăuda nici cu utilizarea maximă a capabilităților consolei nou-realizate, nici cu nicio ingeniozitate creativă. Doar de-a lungul anilor, jucătorii se pot bucura pe deplin de proiecte interesante care folosesc întregul potențial al consolei. După lansarea Playstation 4 anul trecut, a devenit clar că gama de jocuri de lansare aderă la vechile tradiții și este nevoie de cel puțin șase luni pentru a aștepta capodopere demne de titlul de proiect de nouă generație. Singura excepție a fost Killzone: Shadow Fall. Sincer, să cumpărați o consolă de nouă generație pentru dvs. nu a avut deloc sens, cu excepția cazului în care, desigur, sunteți fanatic în ceea ce privește apariția noilor gadgeturi și le găzduiți în primele ore de vânzări.

pentru

Dar tot timpul a trecut. Nu a trebuit să aștept ani de zile pentru capodoperele vizuale. Unul dintre astfel de proiecte „grafice” poate fi considerat pe bună dreptate un joc nou de studioul Sucker Punch -inFAMOUS: Second Son (am scris o previzualizare a acestuia - îl puteți citi aici). Aceasta este a treia parte despre aventurile unui tip (el este, totuși, diferit aici) cu superputeri și, în mod ciudat, cel mai bun joc din serie. Și, de asemenea, primul proiect cu adevărat impresionant al noii generații pentru PlayStation 4. Mai multe, așteptăm Driveclub.

Grafică inFamous: Second Son: Faceți pe Titanfall gelos

inFAMOUS: Second Son este atât de bun în ceea ce privește grafica, încât literalmente în primele două ore de joc, fără a-ți lua ochii de la ecran, vei pronunța fraze entuziaste cu o voce tremurândă. Desigur, principalul criteriu pentru un proiect de nouă generație a fost execuția sa grafică, iar Sucker Punch a făcut-o mai bine decât oricine. Fără cea mai mică cotăpatos, vrem imediat să vă asigurăm că inFAMOUS: Second Son este, până acum, cel mai frumos și impresionant joc din întreaga istorie a industriei jocurilor de noroc. Nimeni nu a făcut vreodată o astfel de muncă cu lumea exterioară. Lumea din jurul protagonistului este plină de detalii high-poli pe care vrei doar să stai și să te uiți fără a trece mai departe în poveste. Cu toate acestea, trebuie amintit că, nu, aceasta, desigur, nu este frumusețea artistică, ci frumusețea tehnologică.

Poveste? La fel ca primele două părți din inFamous, intriga din Second Son nu este cea mai puternică componentă. Încă mai trebuie să jucăm ca un tânăr deștept cu superputeri. Numai că de această dată, personajele din joc arată mai vii și au personalități și mai pronunțate decât în ​​inFamous 2. De exemplu, personajul principal al jocului, Delsin Rowe, care locuiește în Seattle cu familia sa, la cei 24 de ani ai săi nu a a învățat orice, în afară de a picta pereții cu graffiti, de a cutreiera străzile și de a avea în permanență probleme cu autoritățile. În ciuda comportamentului său de huligan și a unei atitudini nu serioase față de viață, Delsin este încă un tip bun și are sentimente foarte calde pentru familia sa. Dar foarte curând totul se schimbă atunci când Delsin capătă aleatoriu diverse abilități supranaturale, datorită cărora poate face lumea un loc mai bun sau le poate irosi inutil și aduce și mai mult rău și groază în lume.

Binele și răul în inFamous: Second Son

Dezvoltatorii, ca de obicei, au lăsat alegerea jucătorilor - să facă bine și să-i ajute pe toți sau să-i distrugă și să-i domine pe cei slabi. Numai că de data aceasta, dezvoltatorii au decis să meargă și mai departe, iar acum nu numai stilul jocului și finalul, ci și multe capitole de poveste și sarcini secundare depind de calea pe care o alege jucătorul. În a doua parte, s-a subliniat doar,aici este pe deplin realizat.

infamous

În ceea ce privește jocul, inFAMOUS: Second Son nu s-a schimbat prea mult de la lansarea celei de-a doua părți a seriei. Încă aveți acces la un oraș mare, plin cu diverse sarcini, precum și la o ramură mare a dezvoltării abilităților eroului. Dar abia acum abilitățile eroului vor apărea odată cu dezvoltarea intrigii, făcând astfel jocul mai echilibrat și oarecum intrigant, pentru că credeți-mă, apariția fiecărei abilități noi în inFAMOUS: Second Son este o adevărată sărbătoare.

Primul lucru pe care ar trebui să-l faci după un scurt prolog este să începi să explorezi orașul, pentru că este cu adevărat magnific și uriaș în joc. După stăpânire și învățare, poți să te grăbești cu capul înainte în complot, ceea ce este destul de bun, având în vedere tema destul de „rătăcită” a supereroismului.

Gameplay-ul de aici este împărțit în două părți, ca în orice alt joc open world - mai întâi termini sarcinile principale, apoi pe măsură ce progresezi, se deschid pentru tine misiuni de rutină, pentru care primești bonusuri suplimentare, pentru care poți „cumpăra” trucuri noi sau „pompează” o altă superputere. Ca și în trecut, pentru a folosi superputeri, personajul principal trebuie să interacționeze foarte des cu mediul înconjurător, sau mai bine zis, cu sursele de energie - precum bateriile de mașini, semnele cu neon și așa mai departe. După ce a absorbit energia, bara de abilități a eroului se umple și puteți efectua din nou trucuri uluitoare cu impunitate. Curentul este în centrul tuturor lucrurilor.

secon

Poate singurul dezavantaj semnificativ al jocului este inteligența artificială a adversarilor. Nu căinFAMOUS: Second Son a fost un joc foarte simplu, dar dușmanii din el sunt obișnuiți să ia mai mult cu numerele lor decâtcalitate. După mai multe lupte în spații mari cu o mulțime de inamici, devine evident pe ce au economisit dezvoltatorii de dragul unui festin grafic. Dar acest lucru nu afectează foarte mult dinamica generală și echilibrul jocului, mai trebuie să depășiți dificultăți, deoarece există o mulțime de tipuri de inamici în joc și nu vă veți plictisi.

În ciuda faptului că inFAMOUS: Second Son este foarte greu de numit un joc serios care afectează principiile morale, acesta rămâne totuși un blockbuster AAA foarte interesant despre confruntarea eternă dintre bine și rău. Și mai vreau să remarc că această confruntare este însoțită de o coloană sonoră incredibil de bine aleasă, sub care dorești cu adevărat să se răzvrătească împotriva întregului sistem și să arate care sunt ambițiile reale. Dacă doriți să obțineți acest sentiment și să vă bucurați de cel mai frumos joc al timpului nostru, atunci cumpărați împreună cu el inFAMOUS: Second Son și consola Playstation 4 fără nicio ezitare.