Recenzie despre Ultima rămășiță

recenzie
Jocul începe cu o poveste despre o insulă în care locuiesc un frate și o soră: Rush și Irina. Părinții lor sunt cercetători, sunt în veșnice călătorii de afaceri și trimit mici știri descendenților lor sub formă de holograme. De fapt, nimic nu prefigura probleme, dar în mod neașteptat Irina a fost răpită de un monstru ciudat într-o glugă care a zburat de undeva din cer pe un dragon de os. Inutil să spun că Rush a plecat în căutarea surorii sale.
rămășiță

Pentru a completa imaginea, nu este suficient să conectați căutarea unei surori cu orice conflict global. Și nu a fost cazul! După ceva timp, Rush este martor la o bătălie epică între două armate. Prințul local David, tânărul conducător al unui stat mic, acționează ca „al nostru”. Ca dușmani – unii adversari politici. Deci Rush ar fi stat să privească masacrele, marea de sânge și o grămadă de creaturi de neînțeles, dacă nu ar fi văzut pe câmpul de luptă o fată care, ca două picături de apă, seamănă cu sora lui dispărută. Nu este greu de ghicit că în același moment tânărul erou s-a repezit în epicentrul bătăliei. A spune că intriga este proastă nu întoarce limba, dar am văzut toate acestea de sute de ori în filme, cărți, seriale animate, jocuri etc.

rămășiță

Bătăliile în sine sunt pe rând, așa că Rush poate oricând să regrupeze trupele sau să le repoziționeze. Regruparea vă permite să vă adaptați la tactica adversarului. Pe de altă parte, ambele articole sunt folosite extrem de rar. Luptele se desfășoară fie cu oponenți simpli, care pot fi „umpluți” fără să se gândească prea mult, fie cu alții speciali, care se vor îndoi doar după folosirea unor instrumente speciale, precum amuleta Rush. Există și șefi, dar rareori provoacă probleme.

Muzică

În general, coloana sonoră poate fi numită destul de bună, dar nu există deloc emoții speciale.bătălii sau în momente dramatice. Frumusețile graficii sunt vizibile numai în timpul bătăliilor, în timp ce este mai bine să nu acordați atenție calității generale a locației. Singurul lucru care face ca The Last Remnant să iasă în evidență pe PC este absența multor alți reprezentanți ai genului, iar fanii JRPG pot arunca o privire.

Informații suplimentare: