Recenzie Autumn Dynasty Warlords, AppTime

Continuarea celebrei strategii în timp real Autumn Dynasty numităAutumn Dynasty Warlords a fost atât de anticipată încât este ușor de supraestimat și subestimat.

Jocul te plasează în China antică oarecum înfrumusețată, unde personajul tău este unul dintre conducătorii feudali locali care luptă pentru controlul țării. Fiecare dintre ei are propriile puncte forte și puncte slabe, propria sa unitate de luptă cu caracteristici unice și un ofițer care poate fi trimis în misiuni speciale – atât militare, cât și diplomatice. Va trebui să începeți cu o singură provincie, să vă construiți armata, să subjugeți provincii neutre și să vă învingeți dușmanii, pentru a vă declara în cele din urmă marele conducător al Imperiului Celest.

autumn

Managementul provinciei - cu ce trebuie să începi jocul - este implementat foarte simplu. Fiecare provincie are un singur oraș și granițe clar definite. Puteți construi diferite tipuri de clădiri și le puteți moderniza, dar aveți grijă când construiți, deoarece un număr limitat de clădiri pot fi ridicate într-un oraș. Unitățile militare sunt create doar într-un oraș în care există un centru adecvat pentru antrenarea soldaților, iar orașele cu multe clădiri „civile” sunt mai potrivite pentru reumplerea trezoreriei cu ajutorul impozitelor. Pentru a menține populația fericită, va trebui și să păstrați ordinea prin plasarea santinelelor și prinzând bandiți.

autumn

Acest joc poate fi considerat un simulator de management și depinde foarte mult de alegerea ta - poți să faci comerț cu alte provincii sau să fii în dușmănie cu ele, să intri în alianțe militare și să capturezi spioni. Accentul jocului este încă concentrat pe câmpul de luptă, dar există și anumite probleme pentru jucători. Interfața jocului este simplăși intuitiv, permițându-vă să mutați unități individuale în jurul ecranului folosind atingeri și glisări sau să faceți acest lucru cu grupuri de unități, încadrându-le într-un cerc.

Unele tipuri de unități au o limită de număr, iar multe dintre acțiunile tale au un timp strict limitat. Dar ușurința de a controla are un dezavantaj: în ciuda abilităților speciale ale unităților tale, nu ai cum să dai ordine mai complexe decât „Înainte către inamic!”. Prin urmare, încercările de aranjare a manevrelor se vor sfârși cu eșec.

recenzie

Vai,Autumn Dynasty Warlords nu este lipsit de erori - unitățile inamice vor rămâne uneori fericite pe loc și nu vor face nimic, urmărind bătălia din lateral și o pictogramă care ar trebui să vă sugereze ce să faceți cu un spion capturat. nu apare. Urmărirea unui inamic supraviețuitor te poate duce într-o zonă neagră complet goală din afara locației tale. Există șansa de a rămâne blocat în el pentru o lungă perioadă de timp, deoarece mutarea acolo este imposibilă, ceea ce înseamnă că va trebui să pierzi bătălia și să pierzi toate unitățile implicate în urmărire.

În acest joc, te așteaptă multe misiuni, dar au întotdeauna același scop - să distrugi forțele inamice. Nu există un mod multiplayer înAutumn Dynasty Warlords, iar în modul single-player nu veți găsi un nivel de tutorial, precum și un sistem de indicii în joc. Prin urmare, tot ce vă rămâne este să vă amintiți descrierile elementelor din ferestrele pop-up la început, iar dacă ați uitat ceva, atunci ar trebui să știți că nu veți putea să reveniți la început și să citiți totul din nou. .

recenzie

Deci,Autumn Dynasty Warlords încă nu arată la fel de solid ca predecesorul său, este mai scurt, dar are o grafică elegantă, cu elemente de acuarelă și controale bune.

autumn

ToamnăDinastia: Warlords

Majoritatea Autumn Dynasty: Warlords arată la fel ca înainte, dar imaginea camerei s-a schimbat - acum este situată mult mai departe și mai sus, ceea ce oferă mai multe oportunități pentru un plan strategic.