Recenzie Assassin’s Creed II Brotherhood

Assassin's Creed II: Brotherhood. Frăția este mai prețioasă decât bogăția

Assassin's Creed II: Recenzie Brotherhood

Dacă se dorește, Assassin's Creed ar putea fi lansat cel puțin în fiecare an și pe toate platformele în același timp. Dar este nevoie de mult timp pentru ca Ubisoft să ajungă acolo. Drept urmare, au existat doar două lansări de lungă durată până de curând. Unul dintre ei este chiar bun. În același timp, la început, Brotherhood ar dori să fie numită mai degrabă o completare la continuare, nimic mai mult. Se pare că dezvoltarea intrigii și așa mai departe, precum și multiplayer, pentru a nu fi plictisit. Un astfel de desert pentru cei care sunt la subiect. Dar s-a dovedit că era vorba de mai multe. Despre ce? Acum vă vom spune. Dar atenție: spoilere sunt posibile.

Rețeta pentru Assassin's Creed: Brotherhood este simplă: aruncați două treimi din conținut și păstrați tot ce este interesant. Cu toate acestea, înainte de a trece la povestea zmeurii, este necesar să facem o scurtă digresiune în istorie. „Brotherhood of Blood” nu oferă aproape nicio informație despre evenimentele din părțile anterioare, dar fără cunoștințele necesare este foarte dificil să-ți dai seama totul. Deci, de fapt, tot ce se întâmplă pe ecran sunt doar amintirile barmanului Desmond, înregistrate în ADN-ul său.

Prezentare rapidă: personajul principal, Ezio, se întoarce acasă, trage cu tunul, face o baie în compania unei femei frumoase, cu care se culcă mai târziu. A doua zi dimineață, nu a mai rămas nicio urmă de sânge - vila este asediată de o întreagă armată de răufăcători. Dușmanii își ucid propriul unchi pe nume Mario, iar asasinul însuși fuge rușinos. Rezultat? Ezio se găsește înapoi în Roma, un oraș pe cât de frumos, pe atât de periculos.

În următoarele zece ore, eroul va trebui să asculte prelegerile lui Machiavelli, să facă dreptate în felul său, să dea foc turnurilor și să dobândească imobile. Toate acestea sunt nebun de incitante, dar deloc noi. Eziourcă pe monumente de arhitectură și sare nechibzuit de la mare înălțime în carpi de fân. Sare pe acoperișuri și depășește obstacole de neconceput în fugă pentru a ajunge din urmă curierul și a intercepta informații importante. Poate să cumpere forje, grajduri, croitori și chiar să refacă bordeluri. Cu toate acestea, munca unui asasin se află în altă parte - în capacitatea de a elimina rapid persoana potrivită și de a se ascunde neobservat. Da, la fel ca în alte părți din Assassin's Creed.

În poveste, Ezio se va întâlni adesea cu oameni importanți care ar face bine să-și taie gâtul cât mai curând posibil. De obicei, ei ocolesc posesiunile lor în compania unor bandi notorii. Prin urmare, crima trebuie gândită până la cel mai mic detaliu: unde să găsești, când să ataci, unde să fugi mai târziu. În plus, ce arme să iei cu tine și cum să te îmbraci. De-a lungul timpului, va fi nevoie să achiziționați diverse ștuțuri și genți suplimentare pentru umăr. Spune, să port cu tine un topor cu două mâini. În acest caz, totul poate să nu decurgă așa cum a fost planificat - și atunci trebuie să improvizați.

Aceasta este probabil cea mai interesantă parte a jocului. Mult mai puțin interesant, ca o maimuță, să urce pe pereți, să sari din grindă în grindă, în general, să treci prin episoade de „aventură”. Cu toate acestea, de multe ori jucătorul pur și simplu nu este lăsat cu o alegere. Deci, de exemplu, în unele episoade, nu numai că sunt obligați să facă acrobații în unele ruine, dar nici în numele lui Ezio. Așa este: va trebui să joci și pentru Desmond și, evident, aceasta nu este cea mai demnă și interesantă distracție. În acest sens, Ubisoft nu dorește în mod clar să învețe din greșeli.

Pe de altă parte, multe sarcini suplimentare nu pot fi făcute singur, ci pot fi date secțiilor tale. La urma urmei, după ce a creat o întreagă frăție de asasini, Ezio nu poate face decât cu contracte și nimic mai mult. Toată munca murdară va fi făcutăde exemplu, curtezane angajate! Ai visat mereu să pui prostituate asupra dușmanilor tăi? Acest lucru este posibil doar la Roma! Dar acțiunea poate fi transferată în satul Moscova, care se află în Polonia - și acolo va trebui să jucați după reguli diferite. Cu toate acestea, caracteristica cheie a Blood Brothers nu este modul single-player, ci multiplayer. În ea, jucătorii primesc rolul de agenți ai organizației „Abstergo”. Cu ajutorul „animus”, templierii se cufundă în amintirile strămoșilor lor pentru a-și adopta cunoștințele și abilitățile de luptă. În total, există patru moduri de joc și multe hărți, dintre care unele vor fi deja familiare jucătorilor care au finalizat single-ul. Pe măsură ce se câștigă experiență, nivelul jucătorilor crește, ceea ce deschide accesul la tot felul de abilități suplimentare, cum ar fi deghizarea temporară în altă persoană. În plus, cu cât nivelul agentului este mai mare, cu atât se deschid mai multe personaje și costume suplimentare pentru ei. Avatarele pot fi alese de fiecare dată altele noi. Fie că este vorba despre o curtezană, un arlechin sau un medic cu o mască amuzantă - nu contează ce imagine a ales jucătorul acum. De o importanță decisivă este capacitatea lui de a urmări victima și de a-i provoca răni de moarte.

Modul Wanted oferă locații mici în care mulți oameni asemănători se grăbesc. În același timp, în aceeași mulțime pot fi zece ucigași, care, la propriu, s-au ordonat unul altuia. Sarcină: identificați o persoană suspectă, asigurați-vă că acesta este cel de care aveți nevoie și apoi ucideți-l. În același timp, jucătorul victimă în acest caz este informat că este urmărit și că în curând va trebui să se aștepte la probleme. Așa că trebuie să acționați rapid și cât mai discret posibil!

În alte moduri multiplayer, accentul este pus pe jocul în echipă, dar esența nu este schimbată. Acesta este probabil motivul pentru care „căutarea” este cea mai populară. Pe de altă parte, nu se poatesă spun că sunt atât de mulți care vor să persecute online. Motivul pentru aceasta este sistemul stupid de selectare a jucătorilor. Uneori trebuie să așteptați cincisprezece minute înainte ca o echipă de oameni dornici să lupte să fie scrisă. Mai mult, aceste probleme au fost observate chiar și în faza de testare beta și nu este complet clar de ce nu au fost încă eliminate.

În ciuda faptului că „Frăția de sânge” nu poate fi considerată o continuare cu drepturi depline a serialului, acest lucru nu îi scade meritele. Ubisoft nu este foarte încrezător, dar încă se îndreaptă către viziunea perfectă a Assassin's Creed. Ideea cu multiplayer a fost un succes, acum rămâne să venim cu câteva inovații interesante și să le implementăm în partea a treia. Potrivit zvonurilor, lansarea sa este programată pentru anul viitor.