Recenzia jocului Crime Story - Totul despre HTC

despre

Jocul „Crime Story” este o creație a dezvoltatorilor români, studioul Game Insight. Inițial, acest joc a apărut ca o aplicație de rețea pentru rețeaua VKontakte, apoi a apărut o versiune Android, autosuficientă și gratuită. Adevărat, când lângă numele „Povestea criminală” este cuvântul „gratuit” - așteptați-vă la o captură. Cu toate acestea, mai multe despre asta mai târziu.

crime

Deci, după ce ați instalat jocul, îl lansați. Pe economizorul de ecran, ești întâmpinat de un simbol al succesului - un bărbat sever de vârstă mijlocie, oarecum asemănător fie cu Kobzon, fie cu Ianukovici. El este însoțit de două doamne de lux, iar în fundal este un oraș sclipitor. El te asteapta!

Totul începe cu o poveste sentimentală despre un frate dispărut, în căutarea căreia personajul tău ajunge în port. Portul este o priveliște sumbră: muncitorii docurilor, punkii și alții publici se clătesc de-a lungul și printr-o zonă limitată, iar conversațiile lor se învârt pe subiecte legate de muncă și criminalitate. Prima ta sarcină este să finalizezi mai multe misiuni, care sunt listate în meniul din partea stângă a ecranului. Sunt actualizate periodic. Ei bine, rezistă în tot acest timp în timp ce urci.

story

story

Nu se va putea afla imediat de la localnici soarta fratelui dispărut. Dar inițial se va dovedi mai mult sau mai puțin pentru a câștiga bani în plus. Metodele sunt diferite. Puteți îndeplini sarcinile maistrului - descărcați containere, spălați mașina. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie de inventar, care poate fi achiziționat din magazin prin meniul jocului. Poți fura. Și, în sfârșit, poți lupta cu adversarii.

crime

jocului

despre

Este implementat simplu: merită personajul tău, închis într-un cerc verde, să se apropie de vreun interlocutor - iar deasupra capului îi apare un meniu cu trei elemente: vorbește, interacționează sau luptă. Luptele necesită adesea arme - acestea sunt disponibile în magazin șicostă bani.

Puteți interacționa în diferite moduri. În cele mai multe cazuri, interlocutorul poate fi pur și simplu jefuit, dar există și alte cazuri: de exemplu, nu veți putea jefui un artist de tatuaj, ci veți conduce - „Kolshchik, înțepă-mi cupolele!” - nu-i nicio întrebare. Adevărat, costă bani. Tatuajele, însă, nu sunt mai puțin importante decât armele: dau dreptul de a intra în zone închise, unde fără tatuaje nu poți trece singur.

După ce ați umplut două tatuaje marine, puteți merge într-un bar sau cazinou unde aventurile voastre continuă. Poți continua, ca înainte, să vorbești cu străini care vor pufni mai ales. Sau poți aborda un mentor care va învăța un începător hoți sau tehnici de luptă - așa începe calea către o mare viață criminală. Totuși, valorează dolari sau monede...

despre

totul

Aici începe. A fura la nesfârșit schimbarea trecătorilor este lung și neinteresant. Vă puteți completa rapid contul „de aur” - dar costă deja bani reali. Cărțile pentru completarea contului „joc” pot fi cumpărate direct din joc mergând la Piață pentru o perioadă scurtă de timp. Și apoi începe. Relațiile cu poliția și criminalii, achiziția de noi arme și accesorii, accesul în noi locații - și fiecare nouă etapă este marcată de noi tatuaje care arată reputația.

Intrarea în lumea jocurilor merită contribuții în bani reali? Pentru a răspunde la această întrebare pentru tine, ar trebui să instalezi jocul și să încerci să te ridici cu eroul tău de jos.

Nume: Crime StoryDezvoltator: Game InsightPreț: GratuitDescărcare: Android Market