Invizimals - Recenzie - Recenzie InviZimals

Revizuirea InviZimals

Camera pentru PSP există de mult timp, dar puteți numi cel puțin trei jocuri care și folosesc la maximum capacitățile? Oh, cu greu. Invizimals ar putea fi unul dintre acele jocuri, dacă nu pentru câteva avertismente.

Nefastul om de știință japonez va fi primul care va dezvălui secretele consolei portabile. El va vorbi despre faptul că există multe animale diferite în lume pe care o persoană pur și simplu nu le poate vedea cu ochiul liber. Dar a dezvoltat în laboratorul său (desigur, pe un laptop Sony VAIO) o modalitate prin care orice băiat poate atașa o cameră la o PSP și poate vedea aceste animale acasă! Mai mult, prinde-i, antrenează-i, folosește-i în lupte! "Wow, ce tare e asta!"

Pentru fiecare animal, dezvoltatorii au venit cu un mini-joc separat. Pe de o parte, acest lucru nu este foarte bun, pentru că sunt puține animale aici, pe de altă parte, este încă mai bine decât, să zicem, să arunci niște pokeball iar și iar. Aici, unii monștri trebuie prinși cu mâna, alții trebuie atrași într-o capcană, iar alții vor trebui să fie hipnotizați, menținând constant contactul vizual. Și asta, dacă nu pentru instrucțiunile constante ale asiaticului veșnic entuziast, este cu adevărat interesant și incitant. Ar trebui să țineți cont în avans doar de faptul că capturarea monștrilor este adesea însoțită de unele acțiuni suplimentare, așa că site-ul pentru aceasta trebuie selectat cu înțelepciune. Uneori, de exemplu, trebuie să mergi în cerc în jurul unui obiect și încet și în tăcere pentru a nu speria o creatură rară, iar aceasta nu va fi o sarcină ușoară dacă camera a detectat culoarea albastră a tricoului tău. și te-ai gândit să-i pui o capcană de carton.

care

Învinge-l pe Akira

Pentru a avansa mai mult în poveste, trebuie să treceți la unul dintrecluburi de joc, ucideți toți adversarii simpli și, după aceea, învingeți și șeful. Din fericire, bătăliile de aici sunt destul de simple. În timp real, jucătorul ordonă fiarei controlate să atace folosind una dintre cele patru mișcări disponibile sau blochează ținând butonul din stânga. Puțină tactică adaugă o scară de energie, care este rapid consumată atât după un atac, cât și în timpul unui bloc. În momente diferite, puteți vindeca fiara cu o trusă de prim ajutor sau puteți folosi „vectorul” - o tehnică specială care provoacă daune indiferent dacă inamicul a reușit să intre într-o apărare moartă sau nu. Recepția, însă, necesită o anumită rapiditate: să zicem, pentru a folosi „Cutremurul”, trebuie să scuturați PSP-ul rapid, rapid.

În timpul bătăliilor, monștrii pot fi priviți din unghiuri diferite - pentru aceasta trebuie să vă apropiați sau să ocoliți capcana, să înclinați PSP-ul, să îl întoarceți în mâini. În același timp, ceea ce se întâmplă pe ecran există într-un singur plan și, de îndată ce pierzi din vedere cartonul, toate obiectele tridimensionale dispar instantaneu. Cu toate acestea, jocul nu are multe nuanțe tehnice și, dacă faci totul conform instrucțiunilor, atunci nu ar trebui să apară situații enervante.

Cele două probleme principale ale Invizimals sunt monotonia și „copilăria” excesivă. Este clar că jocul este conceput pentru un public mai tânăr, dar elevii de clasa a treia se vor trezi în cele din urmă sătui de exclamații entuziaste și povești ale unui profesor asiatic nebun, se pare, care este pe cale să-și lovească fruntea în ecranul PSP.

Autor: Evgeny Zakirov