jocuri

căști

stereo

căști

Recenzii despre căștile de gaming stereo LOGITECH G230

Avantaje: Singurul avantaj al căștilor este sunetul în muzică și sunetul în filme, avantajele se termină aici.

Dezavantaje: Aceste căști nu sunt absolut pentru jocuri, în jocuri precum CS GO, PUBG, zgomotul adversarilor este foarte greu de auzit. Și dacă auzi, atunci când e prea târziu. Nu recomand aceste căști pentru jucători. În orice căști de buget, zgomotul se aude mai bine, l-am verificat deja.

Comentariu: Plătirea excesivă pentru o marcă, calitatea sunetului în jocuri este foarte proastă.

Avantaje: Brand, cu servicii bune! 2 ani garantie! Calitatea construcției este bună. Potrivire confortabilă.

Contra: Calitatea sunetului la preț. Microfonul este foarte tare și nu există nicio modalitate de a-l repara!

Comentariu: Dacă este folosit pe ZK încorporat, atunci calitatea sunetului aici va fi aproximativ aceeași pentru toată lumea! Totul s-a dat peste cap pentru mine când mi-am cumpărat un receptor de sunet discret și anume: Creative Sound Blaster Audigy Rx S-a dovedit că, în comparație cu Panasonic RP-DJ600 al meu, acest set cu cască sună, ca să spunem ușor, nu foarte bine în jocuri, ca să nu mai vorbim de muzică și filme. A trebuit să le atârn pe perete și să folosesc căștile Panasonic RP-DJ600, cumpărând suplimentar un microfon separat. Ca urmare, HyperX Cloud Core a fost ales ca căști pentru jocuri și RP-DJ600 pentru muzică și cinema. Același model a fost trimis către Avito pentru a-și căuta un nou proprietar la un preț rezonabil. L-am folosit doar câteva săptămâni. Există o cutie și o chitanță cu garanție până în toamna anului 2019.

Pro: Basul excelent și sunetul general sunt, de asemenea, excelente. În jocuri, toată lumea și totul se aude.

Microfonul funcționează bine și se potrivește confortabil

Puncte slabe: Regulatorsunet pe fir.

Comentariu: Se aseaza confortabil pe cap, dupa 5-6 ore se simte oboseala, posibil din cauza unei pozitii incomode in scaun

Avantaje: Sunet excelent, microfon de înaltă calitate, sârmă împletită lungă, potrivire confortabilă și sigură pe cap.

Dezavantaje: Piesele structurale fragile, scârțâie periodic în timpul funcționării.

Comentariu: L-am luat pentru jocuri pentru a înlocui dopurile obișnuite pentru urechi pentru un telefon mobil și un microfon obișnuit de laptop. Din anumite motive, ochiul mi-a căzut pe aceste căști și nu m-am înșelat - căștile sună foarte bine, microfonul scrie suficient de curat pentru mixarea în rețea și, cel mai important, ceea ce le lipsește multor căști din acest format este că stau foarte confortabil pe cap, iar după câteva ore de purtare nu mă doare, deși mi-l scot periodic astfel încât să mă odihnească capul. Cu toate acestea, există dezavantaje - plastic. Căștile au un design slab pe o placă care ține balamalele difuzoarelor cu un regulator de lungime a bazei, care a început să crape după șase luni de purtare (vezi foto). A trebuit să-l lipesc, din cauza căruia aproape că am lipit noduri strâns rotative. În plus, designul nodurilor rotative scârțâie puțin dacă îți atingi des urechile în timp ce îl porți sau întorci capul tare. Adevărat, de multe ori trăgeam căștile la diferite lan party, poate de aceea s-au răsfățat puțin. Dacă sunt folosite cu grijă și exclusiv acasă, atunci cred că vor rămâne intacte mulți ani. Ei bine, căștile iese prost, așa că nu este foarte potrivită pentru purtarea de zi cu zi, în multe privințe și din cauza cablului cu mufa proeminentă pentru căști - pentru aceasta este mai bine să luați modelul G231.

Plănuiesc să iau în viitor G233, care sunt mai confortabil de purtat pe stradă și au un microfon detașabil și mufă AUX, și să le las pe acestea ca opțiune de rezervă sau să le duc la serviciu.

Avantaje: - sunetul în jocuri este perfect - se așează confortabil pe urechile mele mari - deschis (atât în ​​plus, cât și în minus), pregătește-te ca sunetul de la ei să se audă în tot apartamentul (dar îmi plac doar acestea)

Dezavantaje: - Acest WIRE este regretabil, mulți oameni se plâng, ba chiar unul a glumit că se încurcă mai mult decât căștile în buzunar, iar asta, o insignă de la o sandală, este adevărul absolut! La început va fi normal, dar după o săptămână sau două va începe. se va părea că unitatea de sistem este din ce în ce mai departe de tine, dar de fapt - lungimea firului este redusă din cauza răsucirii. Se răsucește foarte puternic și devine ca o frânghie. De fiecare dată când îmi este prea lene să mă descurc (și îl țin cu grijă) - Microfon. Are 3 cu un mare minus. Nu am o placă de sunet externă, ci o placă de bază bună pentru gaming, dar nici asta nu a ajutat. Poate va fi mai bine.

Avantaje: Urechile ușoare, confortabile și pivotante sunt foarte confortabile pentru munca mea. Micro fără reclamații, firul este lung și nu cu 4 pini, așa cum fac uneori acum. Sun-pentru jocuri cel mai mult!

Dezavantaje: nu a dezvăluit

Comentariu: Am luat în schimb tare de oțel 100, în comparație cu ei, sunt doar cer și pământ. Acei 4 pini au un fir foarte scurt.

Avantaje: - Sunet. Inainte de asta existau DEXP H520, le consideram destul de bune (destul de normale pentru pretul lor), dar aceste casti mi-au dovedit ca cele anterioare nici macar nu suna. Când oamenii scriu că au început să audă câteva momente în cântece/jocuri cărora nu le-au dat atenție înainte - asta este adevărat. Poziționarea este, de asemenea, foarte bună, în RainbowSix Siege nu am văzut încă momente în care să nu fi auzit / ratat inamicul. - Comoditate. Se așează plăcut, în comparație din nou cu DEXP, nu simți pernele pentru urechi, iar urechile nu transpiră, în general se așează confortabil pe cap și nu încearcă să cadă cu prima ocazie.

Comentariu: Există o nuanță despre modul în care stau pe cap, în primele două zile au apăsat destul de tare, deja m-am gândit să o iau, dar am observat că a existat deja disconfort în a 3-4-a zi și nu, acum după câteva luni nu le simți deloc pe cap. În general, te sfătuiesc să încerci să stai în ele undeva timp de o săptămână înainte de a le căra înapoi, pentru a găsi o poziție confortabilă pentru căștile pe cap.

Am încercat și G430 - acestea sunt aceleași G230, doar că nu am observat scârțâitul plasticului (poate ar fi apărut în timp), și li se atașează o placă de sunet. Datorită acestuia, puteți regla sunetul în egalizatorul din driverele Logitech, precum și să activați DolbyDigital și altceva (încă nu pot înțelege ce este în neregulă cu aceste moduri, ești într-un butoi, este foarte neobișnuit, deși există o parodie a sunetului în cinematograf). În general, dacă nu ai nevoie de DolbyDigital și nu prea ai nevoie de un egalizator (cred că se găsește într-un program separat), atunci ia G230.

Pro: Sunet grozav!

Dezavantaje: Butonul de poziție al microfonului, care permitea ridicarea și coborârea microfonului, s-a spart (acum este chiar în jos, ceea ce a afectat volumul microfonului. Acum trebuie să-l aduci la gură ca să auzi mai clar vorbirea). Acest defect a apărut după un an de utilizare activă.

Comentariu: Totul este bine, cu excepția dezavantajului despre care am scris mai sus

Avantaje: Preț (luat pentru 2.000)

Dezavantaje: 1. Construcție slabă 2. Sârmă groaznică 3. Restul e mai jos

Comentariu: Am cumpărat căști acum 1,5 ani, totul a fost bine în primele 4 luni, cu excepția faptului că sârma s-a încurcat ca o anaconda văzând o turmă de elefanți. Tocmai m-am încurcat și eu, mai corect ar fi să-i spun nu încâlcire, ci transformare într-o minge! Trebuie doar să slăbești tensiuneasârmă - o minge de sârmă. A mai trecut o lună, apoi plasticul de pe căști a izbucnit chiar în timpul jocului (Apropo, capul nu e mare), să spun că eram pe nervi - nimic de spus. Drept urmare, căștile sunt rupte în 2 părți, dar am găsit o soluție: am înfășurat 2 jumătăți cu bandă electrică! Și azi a fost ultima picătură din paharul răbdării mele! Adică să joc al treilea Witcher și apoi, la un moment de cotitură în complot, sunetul meu dispare. Ce pur și simplu nu am încercat să fac, ce manipulări nu am făcut, totul este inutil! Drept urmare, pe nervi, am rupt căștile de pe masă și le-am aruncat la gunoi, am mers pe site și am scris o recenzie.

Concluzie: dacă ești o persoană cu nervi și psihic puternici - ia, dacă nu - nu.