Alegerea unui joc electronic pentru un copil FUNC MGS-02 - recenzii și teste

Dacă ești nedumerit de alegerea unui joc electronic pentru copilul tău, atunci gadgetul despre care va fi discutat în această recenzie este doar pentru tine. Sincer să fiu, până acum eram absolut sigur că sunt bine versat în consolele de jocuri moderne și știam cu siguranță pe care să cumpăr pentru o anumită vârstă. Cu toate acestea, când prietenii mei buni mi-au cerut să ajut să aleg un joc electronic pentru fiica lor de cinci ani, s-a dovedit că nu am înțeles absolut nimic. Primul lucru care vă vine în minte este să cumpărați una dintre cele două console: Gameboy sau Nintendo DS. Aceste console, precum și jocurile pentru ei, sunt ideale pentru copii, dar, în practică, totul s-a dovedit a fi destul de dificil. Nu toți părinții își permit să cheltuiască de la 3.000 la 6.000 de ruble pentru o consolă de jocuri de buzunar, iar dacă adăugați la aceasta costul cartuşelor (aproximativ 300-500 de ruble per joc), se dovedește a fi destul de scump pentru părinții care, fără asta, va avea întotdeauna ceva de cheltuit pe bani. Din fericire, există o soluție. Mai mult, este atât de accesibil și, în același timp, gândit până la cel mai mic detaliu, încât se pare că acest lucru pur și simplu nu poate fi.

Prima întâlnire

Când un gadget numit FUNC MGS-02 a căzut în mâinile mele, am fost extrem de surprins că platformele de jocuri pe care le-am susținut cu toții la mijlocul anilor 90 ai secolului trecut nu s-au scufundat în uitare, ci se simt destul de bine, totuși, într-un nou , oarecum neobișnuit, design de buzunar. Voi observa imediat că o astfel de jucărie este ieftină, aproximativ 2190 de ruble și o puteți cumpăra în aproape orice salon de comunicare, electronică sau magazin de jucării. În același timp, 80 de jocuri au fost deja stocate în memorie și nu va trebui să cumpărați jocuri noi - decodificatorul pur și simplu nu are capacitatea de a conecta cartușe.

unui

FUNC extern MGS-02arată ca un mic joystick. Forma si marimea acestuia sunt optime pentru mainile mici ale copiilor, iar plasticul din care este realizata carcasa (disponibila in trei culori diferite) are un efect cauciucat, care, spre deosebire de carcasa dreptunghiulara lucioasa a lui Gameboy, face consola foarte confortabila pentru mainile copiilor.

unui

În general, în ceea ce privește comoditatea și atenția, FUNC MGS-02 merită cele mai mari laude. Se pare că atunci când au creat consola, dezvoltatorii au ținut cont de toate lucrurile mărunte la care de obicei nu le acordăm atenție, dar, cu toate acestea, aceste lucruri mărunte fac consola ideală pentru copii. Luați, de exemplu, locația comenzilor jocului pe partea frontală a carcasei. Totul este extrem de simplificat aici. Există doar un joystick și două butoane. În joc, de obicei, se folosește doar unul, iar al doilea este folosit pentru a trece la nivelul de meniu anterior. În plus, set-top box-ul este echipat cu încă două butoane situate în partea de sus a carcasei, la fel cum sunt situate pe PS3 și alte console. Aceste două butoane sunt folosite pentru a reseta consola și a ieși din joc.

electronic

Există, de asemenea, butoane de volum, un indicator de pornire și o ieșire AV, cu care puteți conecta FUNC MGS-02 la un televizor. De aceea numesc FUNC MGS-02 nu doar un joc electronic de buzunar, ci o consolă cu drepturi depline. Apropo, prietenilor mei le-a plăcut foarte mult această funcție, deoarece i-a scutit de a cumpăra un alt set-top box, acasă.

Ecranul consolei merită o atenție deosebită. Are o dimensiune destul de mare de 2,7” și o rezoluție foarte decentă (960x240 pixeli), ceea ce vă permite să obțineți cea mai înaltă calitate a imaginii pentru dispozitivele din această clasă.

Pe partea inferioară a carcasei este o mufă pentru căști,întrerupător de alimentare, difuzor și portul USB utilizate pentru a conecta o sursă de alimentare externă. Alegerea USB-ului nu este întâmplătoare. Cu acesta, puteți alimenta dispozitivul dintr-o varietate de surse: de la un port USB al computerului sau o sursă de alimentare externă cu o interfață USB, la adaptoare auto, panouri solare și alte dispozitive exotice.

electronic

Apropo de putere, nu pot să nu fiu atent la implementarea puterii bateriei. În loc de o baterie încorporată, dezvoltatorii au sugerat folosirea a trei baterii „mici”, care vă vor permite să le înlocuiți în orice moment și să continuați jocul. Designul capacului bateriei merită o atenție deosebită. În loc de zăvoarele tradiționale care se rup atunci când consola este scăpată pentru prima dată, folosește un suport cu șurub care nu se va deschide chiar dacă consola este aruncată în mod deliberat de un copil. Pentru ca parintii sa nu fie nevoiti sa caute o surubelnita de fiecare data cand schimba bateriile, in suport se foloseste un surub mare. Îl poți deșuruba cu o monedă de zece copeici.

Cât durează un set de baterii? Nu am informații exacte, dar după cum am reușit să observ, timpul de funcționare depinde de intensitatea utilizării. Deci, de exemplu, cu o utilizare minimă, un set a fost deja folosit timp de o săptămână și până acum nu există nici un indiciu că bateriile ar trebui înlocuite. Apropo, atunci când este conectat la un televizor, timpul de funcționare ar trebui să crească, deoarece în acest caz nu sunt utilizate afișajul LCD și sistemul audio încorporat.

O atenție deosebită merită pachetul FUNC MGS-02, care, pe lângă decodificatorul propriu-zis, include un set de baterii, un cablu AV pentru conectarea la un televizor și o curea care vă permite să purtați set-top box-ul pe încheietura mâinii tale.

Hai să ne jucăm.

După cum am menționat mai sus, FUNC MGS-02 include 80 de jocuri. Mai mult, înSpre deosebire de legendarele Dendy și Sega MegaDrive, unde numărul de jocuri de pe cartuș a fost determinat nu de numărul de jocuri originale, ci de numărul de niveluri de dificultate, aici nu există niveluri, ci doar jucării originale.

copil

Nouă dintre cele optzeci de jocuri sunt sportive (de masă și tenis, golf, baschet, baseball, bowling, darts, box și trambulină).